3. BLOG
Crec que depenent de les classes fetes a l'assignatura el bloc ha tingut més un paper o un altre. L'ús més transformador penso que ha pogut estar el fet d'haver de realitzar un projecte i fer-ho de caire innovador amb lús de les tecnologies. També la classe feta amb la professora Noemí Santiveri va tenir un caire transformador, ja que vam fer servir in situ diferents tipus de tecnologies que la majoria de nosaltres no havíem utilitzat. Va ser una altra manera d'emprar les tecnologies que tenim al nostre abast. Per aquest motiu crec que aquesta entrada ha tingut més un caire transformador, una altra pot ser l'entrada de la pròpia experiència amb les TIC.
Ha tingut un paper interactiu en les entrades que hi ha hagut un feed-feed entre professor i alumne, com per exemple a l'entrada del moodle, la plataforma interactiva. A través d'aquesta entrada s'ha pogut intercanviar idees. I que el missatge adquireix un caire obert, manipulable i dinàmic.
Però també penso que hi ha entrades que són reproductores, ja que l'únic que fan és plasmar una definició de l'instrument utilitzat aquell dia a classe, com per exemple, l'entrada del Wordpress, que és una definició de què és, perquè serveix, etc.
Com em passa a mi mateixa també hem publicat entrades amb diferents usos, ja siguin reproductors, interactius i transformadors. Com a punt de millora comentaria que podries haver enllaçat les entrades sobre les quals estas parlant per tal de comprovar directament allò que dius.
ResponElimina